دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

به برترين مرجع تخصصي اخبار استاني خوش آمديد

انتصاب رئيس جديد سازمان اموال تمليكي

۱۲ بازديد

به گزارش پايگاه خبري پايگاه داده طبق گفته وزارت رياضيات ، فرهاد دژپسند ، وزير امور اقتصادي و دارايي “فرمانده محمد علي افتخاري زيدآبادي به عنوان رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان براي جمع آوري و املاك اختصاصي وي است. در نظر صادر شده توسط فرمانده دژپسند ، محمد علي افتخاري زيدآبادي اظهار داشت: در …

انتصاب رئيس جديد سازمان اموال تمليكي https://rosemag.ir/2021/02/21/انتصاب-رئيس-جديد-سازمان-اموال-تمليكي/ مجله رز Sun, 21 Feb 2021 18:50:40 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/02/21/انتصاب-رئيس-جديد-سازمان-اموال-تمليكي/ به گزارش پايگاه خبري پايگاه داده طبق گفته وزارت رياضيات ، فرهاد دژپسند ، وزير امور اقتصادي و دارايي “فرمانده محمد علي افتخاري زيدآبادي به عنوان رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان براي جمع آوري و املاك اختصاصي وي است. در نظر صادر شده توسط فرمانده دژپسند ، محمد علي افتخاري زيدآبادي اظهار داشت: در …

به گزارش پايگاه خبري پايگاه داده

طبق گفته وزارت رياضيات ، فرهاد دژپسند ، وزير امور اقتصادي و دارايي “فرمانده محمد علي افتخاري زيدآبادي به عنوان رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان براي جمع آوري و املاك اختصاصي وي است.

در نظر صادر شده توسط فرمانده دژپسند ، محمد علي افتخاري زيدآبادي اظهار داشت: در اين مورد ، از زمان مصوبه مجمع عمومي عادي سازمان براي جمع آوري و مالكيت انحصاري وي در تاريخ 12 ژانويه 2016 ، به رئيس هيئت مديره و مدير و منصوب شده ظرف سه سال مانند يك سازمان فروش املاك و فروش خواهد بود.

رياضيات وزير ، مطابق با برنامه هاي ما 12 دولت و برنامه هاي استراتژيك وزارت امور اقتصادي و دارايي ، به عنوان “تمركز بر ايجاد يك سيستم يكپارچه و دارايي مطابق با مواد 19 تا 23 قانون اجرايي و مواد 55 و 56 قانون در مبارزه با قاچاق كالا و ارز. “” استفاده از خرس هاي جديد براي جذب مشتري براي افزايش سطح اعتماد عمومي به سازمان و نتايج حاصل از تنوع خريداران طبيعت امور دولتي براي سازمان در دست خدا “و” اصلاح ساختار ايجاد شده در ايتاليا و در تركيب كارآمد منابع انساني شناسايي شده است به عنوان محل كار اصلي بسياري از مردم ، افتخار و يادآوري است.

از اين نظر ، “شير براي بهبود سطح و انبارداري” ، “فردا اجراي دقيق قطعنامه هاي مجمع عمومي و پاسخگويي به همه گزارش ها در عرض چند دقيقه” ، “شير براي بهبود روش هاي استفاده شده و وظيفه اي كه به موارد رها شده داده مي شود كالا و قاچاق و “شفافيت سازمان شاد بودن سازمان و ارائه اسناد حمايت از گردش مالي براي نهادهاي رسيدگي كننده مطابق با قوانين و مقررات” مشخص شد به عنوان يكي از وظايف رئيس جديد انسان با تنظيم مجموعه و عقل و متعلق به دژپسند است.

اين حكم همچنين مواردي از جمله را شامل مي شود: “تلاش براي ايجاد كميته هاي تخصصي از بين افسران به عنوان كميته ريسك ، حسابرسي ، جبران خدمات و انتصابات” برنامه ريزي و فرض استراتژي هايي براي ايجاد حداكثر تعادل با ساير سازمان ها به منظور تسريع در املاك در هنگام “حق گرفتن مجوز” و “فروش املاك و مستغلات و نظارت بر تسريع و اجراي دقيق مفاد قرارداد نتيجه گرفت كه مشخص نيست چه افتخاري ديگري وجود دارد.

لازم به ذكر است كه امپراطور محمد علي افتخاري زيدآبادي پيش از اين معاون رئيس سازمان جمع آوري و مالكيت املاك وي بود.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.