یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

به برترين مرجع تخصصي اخبار استاني خوش آمديد

«واويلوف» اولين شهيد ذخاير ژنتيكي

۱۹ بازديد

اولين مورد مربوط به گونه HRP است كه مانند ديواره اي سبز (HRP aretioides) به سنگ مي چسبد. با وجود سنگ تنبل در چمن ها. سپس گياه پياز معتبر ، زاويه قسمت پايين ساقه با برگها ، سبز و متورم است. در سال 1995 ، هنگام كار روي پايان نامه دكتراي خود در مورد گلستان …

«واويلوف» اولين شهيد ذخاير ژنتيكي https://rosemag.ir/2021/01/28/واويلوف-اولين-شهيد-ذخاير-ژنتيكي/ مجله رز Thu, 28 Jan 2021 18:02:55 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/2021/01/28/واويلوف-اولين-شهيد-ذخاير-ژنتيكي/ اولين مورد مربوط به گونه HRP است كه مانند ديواره اي سبز (HRP aretioides) به سنگ مي چسبد. با وجود سنگ تنبل در چمن ها. سپس گياه پياز معتبر ، زاويه قسمت پايين ساقه با برگها ، سبز و متورم است. در سال 1995 ، هنگام كار روي پايان نامه دكتراي خود در مورد گلستان …

اولين مورد مربوط به گونه HRP است كه مانند ديواره اي سبز (HRP aretioides) به سنگ مي چسبد. با وجود سنگ تنبل در چمن ها. سپس گياه پياز معتبر ، زاويه قسمت پايين ساقه با برگها ، سبز و متورم است. در سال 1995 ، هنگام كار روي پايان نامه دكتراي خود در مورد گلستان ، اين گياه را پيدا كردم. دسترسي به آن غيرممكن است. 1 پياز قادر به انجام اين كار من را به آلمان مي رساند. و من قادر به شناسايي و شناسايي چيزي نبودم كه كاشته شده است. و نام يكي از اجداد وي پياز خوراكي vavilovii (Allium vavilovii). مقاله او را منتشر كردم. يكي از دوستانم كه آلومينيوم متخصص دكتر فردريش است ، آلماني ها توانستند آن را باور كنند. و گياه با ايران ، و ما آن را ديديم ، او حق داشت.

واويلوف كي بود؟ نيكلاس واويلوف متخصص ژنتيك گياهي بود. وي با ارائه نظريه ها مراكز ثقل انواع ژنتيكي گياهان كاشته شده در سراسر جهان را يافت. وقتي كه او در روسيه استالين كار مي كرد ، تروفين ليسنكو يك شخصيت قدرتمند ضد دولت وويلوف دارد. نيروي اعدام استالين و اوراق قرضه واويلوف 1941. البته به محكوميتش به 20 سال زندان و دو سال بعد ، او 56 سال در زندان درگذشت.

جالب اين است كه چه اتفاقي مي افتد شايد زمان مرگ است ، جايي كه با Nicholas Vavilov مصادف مي شود پس از چندين سال در تعقيب دقيق ، وزير كشاورزي تصويب كرد كه دستور كاشت Paulownia را شكست داد. به عنوان فردي كه سالها در استان گلستان كار مي كرد ، ده ها مورد ديگر وجود دارد ، مانند يك واويولوي ديگر كه در اسرار گلستان است.
و آنها شكايت دارند كه دانشگاه شرقي شرقي در ميانه كشور نمي تواند همكارانش را مجاب كند كه از زيباترين گياهان استان در ايران لذت ببرند. وقتي ، اما ، و زمينه تحقيقاتي آن در زمينه ها و گياهان براي كشورشان جنگ نيست.

اين واردكننده دانشگاه دلپذيري نيست ، كه همچنين از حاميان گياه است در معرض تهديد تنوع زيستي ، مهمترين مركز تنوع گياهان در طبيعت است. دانشگاه مكاني براي بحث ، بحث و تحقيق است ، از گروهي شروع مي شود كه ادبيات موجود در اينستاگرام را بعد از يك تصوير زشت نمي بينند. گياه پس از ترويج بدون قانون به طوري كه كساني كه از هر راهي براي از بين بردن طبيعي و بر خلاف ميل او استفاده مي كنند. ليسنكوس هميشه نبوده و خواهد بود ، فقط وقتي كه 80 سال داشته باشد ، پيشرفت بزرگي در دانش بشر داشته است و ايران يك كشور امضا كننده است ، كنوانسيون بيولوژيك انواع نظرات راجع به قانون است زيرا آنها آنها را دريافت نمي كنند ، تا زماني كه سرزمين مادري آنها ، بستر بذر ايران در سودآور باشد و برگردد. آلن ، گونه هاي مهاجم خطرناك.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.