پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

به برترين مرجع تخصصي اخبار استاني خوش آمديد

مجازات حمل اسلحه تا 10 سال است/مجازات ها بايد تشديد شود/ كشف 31 قبضه سلاح گرم در تهران

۳ بازديد

به گفته Born؛ اين شركت استفاده از حساسيت بالا و سلاح گرم را براي خطرات شخصي و مالي و آسيب هاي اسلحه گرم كه ممكن است براي افراد و جامعه ايجاد كند و استفاده از اشيا public عمومي را محدود كرده است. براي اين هدف بود ، و اين قانون ، هر دو در رابطه …

مجازات حمل اسلحه تا 10 سال است/مجازات ها بايد تشديد شود/ كشف 31 قبضه سلاح گرم در تهران https://rosemag.ir/2020/12/25/مجازات-حمل-اسلحه-تا-10-سال-است-مجازات-ها-ب/ مجله رز Fri, 25 Dec 2020 01:43:08 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2020/12/25/مجازات-حمل-اسلحه-تا-10-سال-است-مجازات-ها-ب/ به گفته Born؛ اين شركت استفاده از حساسيت بالا و سلاح گرم را براي خطرات شخصي و مالي و آسيب هاي اسلحه گرم كه ممكن است براي افراد و جامعه ايجاد كند و استفاده از اشيا public عمومي را محدود كرده است. براي اين هدف بود ، و اين قانون ، هر دو در رابطه …

به گفته Born؛ اين شركت استفاده از حساسيت بالا و سلاح گرم را براي خطرات شخصي و مالي و آسيب هاي اسلحه گرم كه ممكن است براي افراد و جامعه ايجاد كند و استفاده از اشيا public عمومي را محدود كرده است. براي اين هدف بود ، و اين قانون ، هر دو در رابطه با معاهدات ، اجراي قاچاق اسلحه و مهمات ، و اگرچه ، سلاح و مهمات و ساختمانهاي خصوصي غيرقانوني مشاوره سال 1390 است كه در 21 كشتي تهيه شده است ، با آنها ، هنگام تعيين مفهوم خارج از بافت ها ، و دلايل آنها ، براي مجازات مرتكبان از جمله اتهامات سلاح ، از جمله در اختيار داشتن ، انتقال ، قاچاق و استفاده از آن. ساير جرايم مرتبط را شناسايي كرد. به سلاح ها شروع شد به اتهام بستن آنها ، استفاده از “محروم كردن همه افراد ، ساخت ، مونتاژ ، تعمير ، توزيع آن ، استفاده از آن براي ترس از مردم ، ساخت بازارها و توسط مديران پدرانشان و جمع آوري اين مجموعه ها.

سردار قاسم رضايي ، فرمانده كل ناجا ، در اين باره به خبرنگار روما گفت ، يا نگهداري چيزهايي كه بايد وجدان شهروندان باشد ، با سلاح نيز بدون ربا: اين مجازات بين 10 سال تا 6 ماه زندان است.

او اضافه كرد: مشخص شد كه مگس ها به جرم خودشان جامعه را دوست ندارند تا نشان دهند امنيت اين سلاح ها را دارند.

تفنگ

بزرگان مردم خاطرنشان كردند؛ وقتي او اين كار را انجام مي دهد با سلاح هاي متعال به قاچاقچيان متصل مي شود. در زمينه فضاي مجازي ، نمايش دادن با اسلحه هاي غير منتظره باعث ترساندن فيلم هايي است كه حتي در اين موارد تخمين زده مي شود.

رئيس و سفير در پايان ناجا گفت: در زمان هاي قديم ، حدود 31 قبضه سلاح گرم و بيشتر آهن سرد در تهران پيدا شده و مبارزه با جرم همچنان ادامه دارد. ما اجازه نمي دهيم اسلحه گرم ابزاري براي سو ab استفاده از همجنس گرايان شده باشد.

// انتهاي پيام: 5

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.